دسته‌بندی نشده

افزایش فالوور اینستاگرام از دروغ تا واقعیت【23 ترفند عالی】

افزایش فالوور اینستاگرام

فهرست مطالب نمایش

به جرأت می توانم بگویم که اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی است که در آن می توان خیلی زود به درامدهای میلیونی یا میلیاردی دست یافت. افزایش فالوور اینستاگرام آن هم به صورت واقعی و رایگان رویایی است که بسیاری از صاحبان پیج اینستاگرام در سر می پرورانند. تلگرام که فیلتر شد و فیسبوک نیز سالهاست که فیلتر شده است، هیچ بعید نیست به زودی اینستاگرام هم فیلتر شود.

پس چه بهتر تا این اتفاق نیفتاده گل خود را بزنید و به اندازه 10 سال یک کارمند کسب درآمد از اینترنت داشته باشید. اما برای این درآمد به افزایش فالوور اینستاگرام آن هم به صورت طبیعی نیاز دارید. برای کسب درآمد از اینستاگرام نیاز به فالوورهای واقعی دارید که با پیج شما تعامل داشته باشند و از شما خرید کنند. راه های زیادی برای افزایش دنبال کنندگان اینستاگرام وجود دارد که در این مقاله به بهترین موارد آن اشاره خواهیم کرد و ترفندهای نابی را خدمت شما معرفی می کنیم که در کمترین وقت ممکن به تعداد فالوورهای بالا برسید.

اما آیا افزایش فالوور اینسناگرام، واقعی است؟ تأثیر ربات های اینستاگرامی در این حوزه چیست؟ آیا جذب فالوور فیک تأثیرگذاز است؟ آیا افزایش فالوور اینستاگرام به صورت طبیعی امکان پذیر است؟ آیا افزایش فالوور سریع خطرناک است؟  اینها بخشی کوچکی از سوالات مهمی است که در این مقاله به طور کامل و مفصل به آن پرداخته شده و شما را با رازهایی آشنا خواهیم کرد که کمتر کسی حاضر است آن را در اختیار کسی قرار دهد.

 

فالوورهای اینستاگرامی چه تأثیری بر کسب و کار شما دارند؟

 

کسب درآمد میلیونی با افزایش فالوور اینستاگرام

بدون هیچ شبهه ای بزرگترین موجودی پیج های اینستاگرامی فالوورهای آن است. این فالوور است که شما را لایک می کند. این فالوور است که برای شما پول می آورد به شرطی که فالوورهای شما واقعی و هدفمند باشند نه اینکه از فالورهای جعلی و فیک استفاده کنید که پیج را نابود می کند. وجود 40 میلیون کاربر اینستاگرامی باعث شده که این مکان جایگاه ویژه ای برای کسب درآمدهای میلیونی و میلیاردی باشد. همین طیف بزرگ کردم و نیز محبوبیت این رسانه باعث می شود بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی وارد این شبکه شوند.

همین الان افرادی هستند بین 2 میلیون تا 2 میلیارد در ماه از اینستاگرام درآمد دارند. اما کسب درآمد از آن نیازمند افزایش فالوور اینستاگرام است، جایی که فالوورها وجود حقیقی داشته و با شما تعامل داشته باشند. روش های زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد. اگر بیج شما افزایش فالوور آن هم به صورت طبیعی داشته باشد نان در روغ می افتد و می توانید پول چند سال یک کارمند را در ماه بدست بیاورید. یادتان باشد هر فالور اینستاگرامی می تواند نقش یک خریدار را داشته باشد لذا اضافه کردن حتی 50 فالوور هم فوق العاده ارزشمند است چه برسد به این که چند هزار نفر آن هم به صورت رایگان بدست آوریم.

فرض کنید محصولی درست می کنید به نام آموزش زبان انگلیسی و قیمت آن 1 میلیون تومان است. شما 2 هزار فالوور دارید و 40 نفر از شما خرید می کنند که در کل 40 میلیون تومان می شود و این برای زمانی است که تنها 40 نفر از شما خرید کنند که در بدبینانه ترین حالت ممکن حساب کردیم. حالا فرض کنید 20 هزار فالوور داشته باشید و هزار نفر از شما خرید کنند که در این صورت 1 میلیارد تومان می شود.

حالا اگر 200 هزار فالوور داشته باشد و 5 هزار نفر از شما خرید کنند، 5 میلیارد می شود. اگر یک کارمند ماهیانه 10 میلیون بگیرد در سال 120 میلیون می شود و در 10 سال می شود 1 میلیارد و دویست میلیون. البته این برای وقتی است که کارمند هزار تومان را هم خرج نکند و هیچ چیز نحرد و همه پولش را پس انداز کند. پس با یک حساب سرانگشتی به خوبی به قدرت اینستاگرام می توانید پی ببرید.

انواع فالورهای اینستاگرامی کدامها هستند؟

 

فالوور واقعی 

فالورهای واقعی کسانی هستند که وجود حقیقی دارند. ممکن است تعامل آنها با پیج شما کم باشد ولی به هر حال وجود دارند و می توانید با آنها به گفتگو پرداخته یا دایرکت بدهید و یا محصول خود را به آنها بفروشید.

فالوور فیک

فالوور فیک، جعلی یا غیر واقعی وجود حقیقی ندارند. این فالوورها حساب هایی است که صاحب ندارند و توسط ربات ها ساخته می شود و هیچ گونه تعاملی با پیج شما ندارند. در واقع این دنبال کنندگان نوعی سیاهی لشکر هستند که پیج شما را با شاخ و بال بیشتری نمایش می دهند. تنها خاصیت دنبال کنندگان فیک این است که جنبه دل خوشی دارد. طرف الکی می گوید من 50 هزار فالوور دارم تا پز بدهد وگرنه هیچ سود و فایده ای برای کسب و کار شما ندارند.

فالوور روح

دنبال کنندگان روح کسانی هستند که وجود حقیقی در اینستاگرام دارند و اتفاقاً پیجشان هم واقعی است ولی هیچ گونه تعاملی با شما ندارند و انگار نه انگار که وجود دارند. پست های شما را می بینند و نه فالو می کنند و نه لایک و کامنت و … قرار می دهند. این فالوورها هم تقریباً حکم فالوور فیک را دارند و از خرزو خان بهترند. البته خرزو خان که موجودی توهمی در فیلم های طنز بود حداقل یک پس گردنی به گردن یاور طغرل می زد ولی فالوورهای روح توانایی داد زدن هم ندارند.

 

پیشنهاد ویژه: چگونه با جذب فالوور فیک آتش به خرمن کسب و کارتان می زنید؟

 

بهترین راه های افزایش فالوور اینستاگرام به صورت طبیعی

همین که به سایت های خرید فالوور مراجعه کنید با ادعاهای عجیب و غریبی روبرو می شوید. 20 هزار فالور به قیمت 400 هزار تومان، 100 هزار فالوور به قیمت 2 میلیون تومان!! شما خوب می دانید اینها فالوورهای فیک هستند و آنها نیز به خوبی این مسأله را می دانند. ولی متأسفانه بی پول و مشکلات اقتصادی این افراد را به هر روشی برای کسب درآمد سوق می دهد. یکی سایت را هک می کند، یکی حسابها را خالی می کند.

دیگری کازینو و سایت های شرط بندی راه می اندازد. جامعه ای که به دلیل وضعیت فلاکت بار اقتصادی که روز به روز هم بدتر می شود، باز افراد سودجو دست از سر این مردم بیچاره بر نمی دارند و در این وضعیت هم به کلاهبرداری می پردازند. خوب مردم چه گناهی دارند، دوست دارند به درامدهای بالا برسند، دوست دارند وضعیت خوبی برای خانواده خود ایجاد کنند لذا با هر سازی می رقصند. 

بفرمایید این هم نمونه

خرید و فروش فالوور فیک

فروش فالوور های فیک بسیار شایع شده که تقریاً 90 درصد پیج هایی که ادعای فروش فالوور دارند چه خارجی چه داخلی حقیقت را نمی گویند و خودشان هم این قضیه را به خوبی می دانند. اگر می خواهید به درامد های بالا برسید به دنبال راه هایی باشید که بتوانید فالوور های اینستاگرام را به صورت واقعی جذب کنید، چرا که این مردم واقعی هستند که از شما خرید می کنند نه فالورهای توهمی. سایت هایی که فالوور فیک می فروشند خیرخواه شما نیستند و تنها برای پر کردن جیب های خودشان به فروختن فالورهای جعلی می پردازند و به این کار معتاد شده اند.

بفرمایید این هم نمونش

فروش فالوورهای فیک و غیر واقعی

گفتی ها را گفتم و شما را از جذب فالوور فیک و راه های تقلبی که موجب بسته شدن حساب شما و همچنین از دست رفتن زحمت های چند ماهه یا حتی چند ساله می شود مطلع کردم و دیگر انتخاب با خود شماست. اما در زیر روش هایی را خدمت شما معرفی کردم که بتوانید با ترفندهایی دنبال کنندگان اینستاگرامی خود را زیاد کنید. البته این نکته را هم بگم که اگر دنبال جادو و جمبل و یک شبه میلیونر شدن هستید، از همین الان بی خیال بشید، در غیر اینصورت اگر کسب و کار و آینده شغلی برای شما مهم است و دنبال پول پارو کردن از اینستاگرام هستید، راهکارهای زیر را در پیجتان عملی کنید. 

1-استراتژی تولید محتوا و پیج داشته باشید

همه می گویند تولید محتوای خوب پادشاه است، اما من می گویم استراتژی تولید محتوا پادشاه بوده و خود تولید محتوا وزیر اعظم است. فرض کنید شما پیجی در زمینه فروش عسل دارید. شما باید فکر کنید که روی چه مسائلی تمرکز کنید. اینکه بایو شما چطور باشد، کی لایو برگزار کنید؟ چه وقت محتوا آپلود کنید؟ مسابقات اینستاگرامی داشته باشید یا خیر؟ همه اینها سوالاتی است که قبل از ساخت پیج از خودتان بپرسید. یعنی قبل از شروع محتوا باید ساختار پیجتان مناسب و کاربرپسند باشد. اگر این مورد اوکی بود آن وقت به سراغ استراتژی تولید محتوا بروید. 

ساختار پیجتان را درست کنید، از بایو حرفه ای استفاده کنید، محتواهای جذاب و کاربرپسند درست کنید، استوری های حرفه ای بسازید، همه اینها باید قبل از شروع پیج تحلیل شود. اینگونه نباشد که شما پیج را ساختید 2 ماه گذشته تازه می خواهید بدانید که لایو بگذارم یا نه، استوری قرار بدهم یا نه! همه این کارها را درون دفترچه یا نرم افزاری یادداشت کنید و به طور کامل روی پیجتان برنامه ریزی داشته باشید.

این را از من بشنوید اگر از برنامه ریزی و استراتژی خوبی پیروی نکنید خیلی زود افسرده و شکست خورده از اینستاگرام خارج می شوید. اکیداً تأکید می کنم قبل از راه اندازی پیج به این مسائل فکر کنید و اگر پیجتان را خیلی وقت هست شروع کردید عیبی ندارد می توانید یک برنامه و استراتژی خوب برای 2-3 ماه بریزید و طبق آن جلو بروید. استراتژی و برنامه ریزی به شما جهت دهی داده و نیروی محرکه شما در طول مسیر هستند. همچنین باعث می شوند زود جا نزنید و تکلیف هر روز شما مشخص و منظم باشد.

  این که محتواها به هم ربط داشته باشند مهم بوده و می توانید از داستان نویسی استفاده کنید. برای مثال یک آموزش درست کنید و گام بعدی را در چند پست بعد اجرا کنید. مثلاً شخصی می آید یک فیلم درست می کند و سپس در فیلم دومش می گوید اگر فیلم اول من را ندیدید حتماً آن را نگاه کنید تا این فیلم را خوب متوجه شوید. ساختن شبکه تولید محتوا که بهم ربط داشته و هدف خاصی را دنبال کنید بسیار مهم است.

یا برای مثال در زمینه موفقیت در اینستاگرام برای فالوورهایتان کار می کنید. شما ابتدا می آیید و در زمینه بایو نویسی یا استوری نویسی و … پست می گذارید و بعداً به فالوور یاد می دهید که چگونه بفروشد. شما همان اول نباید مطالبی را آموزش دهید که برای فرد زود باشد. بنابراین وجود یک ساختار محتوایی که با هم مرتبط باشند و کاربر را قدم به قدم آموزش دهد خیلی مهم است.

 

2-تقویم تولید محتوا داشته باشید

حالا که در مورد استراتژی صفحه صحبت کردیم به مرحله بعد، استراتژی تولید محتوا می رسیم.خیلی مهم است که بدانید چه محتوایی در چه بازه زمانی منتشر کنید. سعی کنید درون یک دفترچه یا برنامه های تحت وب تمام محتواهایی که در 3 یا 5 ماه آینده می خواهید منتشر کنید را زمانبندی کنید. بنویسید که فلان محتوا در چه روزی منتشر شود. مشخص کنید که پست هایتان در چه روزی و ساعتی منتشر شود و در چه وقتی استوری های خود را بگذارید. تاریخ و ساعت و دقیقه لایوها، قرعه کشی ها و یا مسابقات اینستاگرامی را یادداشت کنید و بر اساس آن جلو بروید.

اینکه به چه کسانی در چه روزی دایرکت بدهم یا پاسخهای کامنت فالورها و خیلی از مباخث دیگر باید دقیقاً برنامه ریزی شده باشد. حتی برای مشکلات روزمره هم برنامه ریزی کنید. برای مثال بگویید که اگر فلان روز زمستان مریض شدم و نتوانستم محتوا تولید کنم، برنامه 2 هفته جابجا شود و برای هر اتفاقی آمادگی داشته باشید.

راز موفقیت کسب و کارهای اینترنتی چه از نوع سایت و چه شبکه های اجتماعی در برنامه ریزی و استمرار در تولید محتوا است. اگر تقویم محتوایی نداشته باشید، هدف خود را گم می کنید و باعث سردرگمی در طی مسیر می شود. اینکه ندانید چه پستهایی در چه وقتی منتشر کنید و بخواهید فی البداهه این کار را انجام دهید، نظم از بین می رود و خیلی زود با انباشتگی کارها زمام کار از دستتان خارج می شود.

تقویم تولید محتوا داشته باشید

 

3-از بایو نویسی حرفه ای استفاده کنید

یکی از مهمترین کارهایی که برای افزایش فالوور اینستاگرام باید انجا دهید بیو نویسی جذاب و حرفه ای است که باعث ماندگاری فالوورها در پیجتان می شود. وقتی شخصی وارد اکانت شما می شود اولین چیزی که می بیند عکس پروفایل و بایو شما هست که اگر خوب نباشد همان اول کار درجا از پیج خارج می شوند.

سعی کنید عنوانی بنویسید که اغوا کننده باشد و تصویر صحیحی از کسب و کار شما باشد. اینکه صرفاً بنویسید «سلام من مدرس زبان هستم خوشحال می شوم پیج من را فالو کنید» دیگر جواب نمی دهد. مردم امروزه آنقدر حرفه ای شده اند دیگر با این شعارها ترغیب نمی شوند.

بهتر است از بایوهای تأثیرگذار استفاده کنید. برای مثال بنویسید «مدرس حرفه ای زبان هستم و به شما یاد می دهم در کمتر از 1 سال زبان رو به خوبی صحبت کنید» قطعاً این تأثیرش بیشتر است و اگر خوب فکر کنید می توانید عناوین ترغیب کننده دیگری هم پیدا کنید. 

دقت داشته باشید که به هیچ وجه نباید دروغ بگویید. برای مثال اگر معلم زبان هستید و کمی فرانسوی بلد هستید، روی همان انگلیسی تأکید کنید و الکی برای زبان فرانسوی هم قول ندهید. یا اگر برنامه نویس موبایل هستید الکی نگویید «برنامه نویس موبایل و وب وسایت حرفه ای هستم» در حالیکه شاید چیزی از برنامه نویسی تحت وب ندانید.

پس آن چیزی که بلدید و آن کسی که هستید را بنویسید و نگران هم نباشید با همان تخصصی که دارید موفق خواهید شد. سعی کنید بایو زیاد شلوغ نباشد. از علایم، شکلک و استیکرها پی در پی استفاده نکنید و در عین حال به نیم خط هم بسنده نکنید. خودتان را جای کاربر بگذارید و ببینید با چه چیزی ترغیب می شود همان را بنویسید بدون اینکه بزرگنمایی کنید.

حتماً راه های ارتباطی مثل آدرس سایت، شماره تلگرام یا واتساپ قرار دهید تا مردم به شما اعتماد کنند. همه مردم حوصله ندارند به دایرکت شما بیایند و آدرس سایت یا محل کار شما را بپرسند، پس درون بایو به صورت خیلی مختصر راه ارتباطی به آنها داده و این مسأله باعث ارتباط کلیدی با آنها خواهد بود.

بایو نویسی حرفه ای انجام دهید

 

4-پست ها را درجه بندی کنید

اینکه پست های شما فیلم باشد، عکس باشد یا ترکیبی از هر دو بسیار مهم است. اگر خرما می فروشید، باید وجه تمایز بدهید، مزایا و معایب آن را مشخص کنید و بهتر است ترکیبی از چند عکس و یک فیلم کامل باشد که محصول را به درستی معرفی کند. یا اگر محصول نمی فروشید و درکارهای کمدی، ورزشی و … هستید باید یا آنها را بخندانید یا به سلامت روح و روان آنها کمک کرده یا خدمت رسانی به آنها کنید که ارزش دیدن داشته باشد. فکر کنید و ببینید در حوزه کاری که فعالیت می کنید مردم چه چیزی را دوست دارند همان را درست کنید.

 

5- محتوای جذاب تولید کنید

تولید محتوای جذاب یکی از مهمترین بخش ها برای افزایش فالوور اینستاگرام بوده و می تواند نقطه اوج پیج شما باشد. تولید محتوای جذاب دو بخش دارد، یک بخش به کاربرپسند بودنش بر می گردد و بخشی دیگر به زیبا و کیفیت بصری آن. اگر فیلم شما از نظر گرافیکی خوب باشد ولی محتوای به درد بخوری نداشته باشد هیچ فایده ای ندارد.

اگر آموزشی در زمینه برنامه نویسی می دهید نباید تصویر صفحه کوچک باشد، نباید کیفیت تار باشد، نباید صدای فیلم ضعیف باشد و خیلی نبایدهای دیگر که به درستی باید رعایت کنید. اگر شما فیلم جذابی درست کنید و حتی مسائل گرافیکی حرفه ای را رعایت نکنید ممکن است موفق باشید ولی اگر هرچند هم گرافیک خوبی داشته باشد ولی به درد مردم نخورد فایده ندارد. پس جذاب بودن فیلم یا عکس بر زیبایی بصری ارجحیت دارد. 

مثلا اگر یک شامپوی ضد شوره می فروشید تمام و کمال باید خصوصیات، مزایا و معایب آن را بگویید در اینصورت مردم به شما اعتماد کرده و محتواهای شما هم کاربرپسند خواهد بود و هم بازخورد خوبی خواهید داشت. فراموش نکنید رمز موفقیت در تمام کسب و کارهای اینرنتی احترام به مخاطب هست. تصور کنید می خواهید برادر کوچک خودتان را خوشحال کنید یا می خواهید برای برادرزاده خودتان یک فیلم آموزشی بخرید. مردم هم مثل جزوی از اعضای خانواده باید مورد احترام واقع شوند. لذا از جان و دل مایه گذاشته و صادقانه به آنها خدمت کنید تا مردم جواب محبت شما را بدهند.

محتوای جذاب تولید کنید

 

6-به طور مداوم پست کنید

پی در پی پست کردن باعث می شود فالوورهای شما به یادتان باشد و پیج شما را به دیگران معرفی کنند و این مسءله می تواند باعث افزایش فالوور اینستاگرام شود. اگر می خواهید 2 روز پست کنید و 10 روز پست نکنید همین الان بهتر است که قید اینستاگرام را بزنید. موفقیت در کسب و کارهای آنلاین نیازمند استمرار در کار است. سعی کنید هر روز پست بگذارید یا لا اقل 2-3 روز یکبار پست بگذارید تا در دید مخاطبانتان جای بگیرید و مردم هر روز با شما در تعامل باشند. کاری کنید همیشه در فکر آنها باشد و اینطور نباشد مدتی بگذرد و کاربران شما را فراموش کنند.

روزانه 1 یا 2 پست بگذارید ولی افراط نکنید. گذاشتن پست های متعدد در طول روز باعث اعصاب خردی کاربران شده و ممکن است شما را آنفالو کنند. پست هایتان یکی روز باشد و یکی شب که هم مخاطبان صبح و هم شب از آن استفاده کنند. از تست A/B استفاده کنید. این تست به شما می گوید که در زمان A پست من بازخورد بیشتری داشته یا B.

اگر دیدید در زمانی بازخورد ندارید آن را عوض کنید و در اوقات دیگری پست بگذارید مثل ظهر یا عصر و بر اساس این تست بهترین زمان ممکن را پیدا کرده و در آن پست های خود را قرار دهید. مطمئن باشید استمرار در پست گذاشتن، افراد را با شما دوست کرده و به شما اعتماد خواهند کرد.

 

7-فعال بودن در هنگام پست گذاشتن

وقتی پستی می گذارید به کامنتهای مردم جواب بدهید و به آنها احترام بگذارید و اگر سوالی دارند جوابشان را بدهید. خیلی زشت است که شخصی 40 کامنت دریافت کرده حتی به خود زحمت نداده آن را لایک کند چه برسد به اینکه پاسخی بدهد! این سمی مهلک برای کسب و کار شماست. به کامنتها پاسخ داده و اگر شخص جوابش را نگرفت درون دایرکت بروید و برایش voice فرستاده و مشکلش را برطرف کنید.

یادتان باشد تنها زمانی مردم از شما خرید می کنند و یا شما را فالوو می کنند که با شما دوست شوند و شما را صادقانه دوست داشته باشند. اگر شخصی برای بار دوم و سوم کامنت شما را جواب داد عصبانی نشوید و ممکن است تا 30 کامنت این گفتگو ادامه داشته باشد و این به نفع پیج شماست، پس با حوصله با آنها رفتار کنید. این را مد نظر داشته باشد که هر کاربر می تواند برای شما میلیون میلیون پول بیاورد، پس هیچکدام را دست کم نگیرید.

 

8-از کلمات کلیدی برای نمایش در جستجو استفاده کنید

اینستاگرام راه های زیادی ندارد که مردم بتوانند شما را پیدا کنند. تنها دو فیلد نام و نام کاربری است که قابلیت سرچ دارند. نام کاربری شما بسیار مهم است که اگر خوب باشد مردم راحت تر شما را پیدا می کنند. نام باید حداکثر تا 30 کاراکتر باشد. سعی نکنید کلمات کلیدی را به زور درون آن قرار دهید. زیاد از اشکال مختلف و استیکرها استفاده نکنید و سعی نمایید به صورت طبیعی و حرفه ای عمل کنید.

 

9-استوری ها را به طور منظم تغییر دهید

به جرأت می توانم بگویم که استوری از پست گذاشتن مهمتر نباشد کمتر هم نیست. بسیاری از تبلیغات و فروشها امروزه در استوری انجام می شود. حتماً استوری های جذاب و داستان گونه تولید کنید. گذاشتن استوری های زیاد باعث می شود که در دید مخاطب باشید، چرا که فیلم های استوری کوتاه بوده و باعث خستگی کاربر نمی شود. از زندگی شخصی خود یا کارتان فیلم بگذارید و یا اینکه داستان برایشان بگویید. فرض کنید می خواهید عسل بفروشید به این شکلی که می گویم داستان نویسی کنید.

«من همیشه دوست داشتم عسل بخرم ولی مشکل اینجاست همیشه شکر قاطی عسل هست و طبیعی نیست و این باعث شده بود هم طعمش تو دل بزنه و هم تأثیر پزشکی خوبی نداشته باشه! تا اینکه فلان جا رو پیدا کردم که با قیمت خوب عسل رو می فروشه و کاملاً طبیعی هست. دمشون گرم اگرم شما میخواید عسل طبیعی با قیمت خوب پیدا کنید به این آدرس برید»

از قابلیت داستان سرایی استفاده کنید ولی به هیچ وجه بزرگنمایی نکرده و دروغ نگویید و با مشتری صادق باشید. همانطور که در داستان نویسی مشخص هست به این شکل مردم راحت تر از شما می خرند و فالوورهای شما نیز افزایش پیدا می کند، مردمی که از شما خرید کردند پیج شما را به دوستانشان معرفی می کنند و آنها نیز از شما خرید می کنند. اینکه صرفاً بگویید این محصول من است می توانید بخرید دیگر جواب نمی دهد.

همچنین می توانید از استوری های پرسشی استفاده کنید. نظرسنجی بگذارید و یا از حادثه ای در محل یا منزلتان فیلم بگیرید و از مخاطبان سوال بپرسید تا با شما تعامل داشته باشند. مثلاً سوال بپرسید که آیا تا حالا پیش آمده که کلی پول بابت خرید یک فیلم آموزشی پرداخت کنید و بعدش سخت پشیمان شده باشید انگار پولتان را درون جوی آب انداختید؟ اینطوری مردم حتماً در نظرسنجی شرکت می کنند و تعامل در استوری شما بالاتر می رود.

گذاشتن زندگی دانشمندان، روانشناسان، ثروتمندان و تبدیل آن به یک شبه سریال در استوری به طوری که هر روز یک مورد یا بیشتر بگذارید خیلی می تواند تأثیرگذار باشد و هر روز مردم به استوری شما سر می زنند و مثل یک فیلم سینمایی مخاطب خواهید داشت. تصور کنید شما این استوری های جذاب و داستان وار قرار می دهید و از این طریق فالوورهایتان لذت می برند و فامیل و دوستانشان را برای دیدن آن تگ می کنند و این روش ساده باعث افزایش فالوور اینستاگرام خواهد شد.

 

10-از هشتگ های پر بازدید و مرتبط استفاده کنید

همه شما با هشتگ ها در اینستاگرام آشنایی دارید. هشتگ باعث افزایش ورودی پیج شده و افراد می توانند با این هشتگ ها به پیج شما وارد شوند. ولی این نکته مهم هست که از هشتگ های فلّه ای استفاده نکنید. اینکه برای یک پست معمولی 50 تا هشتگ بگذارید اصلا کار منطقی نیست.

اگر پیج شما کسب و کار اینترنتی است، می توانید از هشتگ هایی نظیر کسب درآمد، کسب درآمد از اینستاگرام، کسب درآمد در منزل و … استفاده کنید. البته می توانید به پیج های رقیب بروید و ببینید آنها چه هشتگ هایی استفاده کرده اند و شما نیز الگوبرداری کنید.

در گذاشتن هشتگ افراط نکنید و هدفمند بر اساس حوزه کاریتان باشد. شما می توانید تا 30 هشتگ در یک پست قرار دهید اما به جای کمیت، کیفیت هشتگ ها مهم هستند. یعنی 5 هشتگ با ارزش مرتبط از 20 هشتگ غیر مرتبط قدرت بالاتری دارد.

 

11-کپشن نویسی کیلیویی ممنوع

مشاهده میشه که برخی افراد وقتی پستی می گذارند یک دنیا کپشن می نویسند و بسیار درهم برهم است. کلی اشکال و استیکر که در دل هم قرار می دهند و خطوط را از هم جدا نمی کنند. یا فروشگاهی که قصد فروش دارد برای کپشن، محتواهایی که می نویسند که بسیار خسته کننده هست و سر اصل مطلب نمی رود.

کپشن خوب می تواند باعث ماندگاری افراد در پیج شده و نرخ تعامل آن را افزایش دهد و یکی از راه های افزایش لایک و کامنت نیز محسوب می گردد. کپشن را تمیز نوشته و پاراگراف ها را از هم جدا کنید. هر چقدر خوانایی مطلب و قدرت کلمات آن بالاتر باشد، تأثیر بسزایی در تعامل کاربرانتان خواهد داشت. شما می توانید با سوال پرسیدن یا ایجاد قرعه کشی و … در کپشن عنوان کنید که مردم کامنت بگذارند و لایک کنند.

 

12-از تجهیزات فیلمبرداری استفاده کنید

پست های متنی 30% قابلیت تعامل داشته و فیلم ها تا 50% می تواند تعامل داشته باشد. بنابراین بد نیست که روی کیفیت فیلم و ویدئوهایتان کار کنید. هیچ شکی در این نیست که جلوی دوربین آمدن و معرفی کردن محصول بسیار بهتر از گذاشتن صرفاً یک عکس است.

شخصی که می آید یک عکس از لپ تاپ می گذارد با کسی که جلوی دوربین می آید و ریز و درشت این لپ تاپ را معرفی کرده و از زوایای آن عکسبرداری می کند بسیار فروش بیشتری خواهد داشت و بازخورد آن عالی تر خواهد بود. وجود پرده سبز، استفاده از موشن گرافیک و استفاده از بهترین میکروفون یقه ای می تواند کارایی پیج شما را بسیار بالاتر ببرد.

نیازی به خرید دوربین های گران قیمت ندارید و می توانید با یک گوشی کار خود را راه بیندازید. یک گوشی در کنار یک دستگاه رینگ لایت برای نگه داشتن آن کافی است و بقیه کارهای گرافیکی به وسیله نرم افزار انجام می شود.

 

13-تبلیغات هدفمند انجام دهید

یکی از بهترین راه های افزایش فالوور اینستاگرام تبلیغات هدفمند بوده و هیچ کس منکر قدرت تبلیغات در جهان نمی شود. چه تبلیغات تلویزیونی باشد، چه در شبکه های اجتماعی باشد چه به صورت آفلاین باشد.  یک راهکار فوق العاده برای جذب فالوور و افزایش فروش پیج یا سایت شما است. اما همانطوری که می بینید، ما در تیتر این عنوان کلمه هدفمند را استفاده کردیم، چرا که استفاده از تبلیغات بی هدف فقط پول ریختن درون سطح زباله است.

برای مثال پیج شما برای فروش توپ فوتبال است، تبلیغات در پیج هایی که بیشتر آن را خانم ها تشکیل می دهد یک کار بیهوده است. باید تبلیغات یا در پیجی عمومی باشد که هم اعضای مرد داشته باشد و هم زن و یا اینکه از پیجی مرتبط باشد که این خیلی بهتر است. برای مثال در زمینه همین توپ فوتبال اگر در پیجی مثل ورزش 3 یا هر پیج فوتبالی دیگر تبلیغ بدهید بازخورد بسیاری بهتری می گیرید. لذا حتماً به مرتبط بودن پیج تبلیغ کننده و اینکه ریسک کار چقدر است توجه ویژه داشته باشید.

 

14-از گوگل استفاده کنید

قدرت گوگل بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. با گوگل می توانید سایت بزنید، فروشگاه بسازید، وبلاگ درست کنید و کاربران زیادی را از طریق دانش سئو به سایتتان جذب کنید. شما به وسیله وبسایت یا رسانه ای که در اختیار دارید می توانید بازدید کنندگان را به پیج اینستاگرام بکشانید. وعده های قرعه کشی، ترغیب مشتریان و بسیاری از راه های دیگر که می تواند در جذب افراد از سایت به اینستاگرام مفید باشد. شما می توانید مقاله ای جذاب بنویسید یا درون سایت های اشتراک ویدئو فیلمی بسازید و سپس از طریق آن بازدیدکنندگان را به پیج اینستاگرامی ارجاع دهید.

 

15-قرعه کشی های حساب شده برگزار کنید

قرعه کشی خوب یکی از بهترین راه های افزایش فالوور اینستاگرام است. اما اگر استراتژی درستی نداشته باشید دقیقاً مثل انداختن پول در جوی آب است. شما می روید یک قرعه کشی برگزار می کنید و بعدش 50 فالوور بدست می آورید، آن هم با چند میلیون هزینه کردن که فاجعه است. به طور مثال اگر پیج شما 100 فالوور دارد هیچ وقت نباید 2 میلیون تومان جایزه بدهید.

قرعه کشی را از قیمت های کم شروع کرده و آرام آرام آن را افزایش دهید. به حرف های روانشناسی و انگیزشی که حرفهای قلمبه و سلمبه میزنه اصلاً توجه نکنید. درست است که می گویند باید در زندگی ریسک کرد و افراد موفق ریسک می کنند ولی ریسک کردن باید بر اساس قواعد و اصولش باشد در غیر اینصورت ریسک نبوده بلکه هدر دادن پول است.

هر وقت به چند هزار فالوور رسیدید تازه باید آرام آرام شروع کنید نه اینکه از همان روز اول حراج به مالتان بزنید. لذا بهتر است استراتژی های آن را به خوبی یاد بگیرید و با افراد مطلع در این زمینه مشورت نمایید. شما، هم می توانید به صورت پست، قرعه کشی برگزار کنید و هم به صورت استوری و هم در لایو می توانید این کار را انجام دهید.

لازم هم نیست حتماً پول بدهید، شما عنوان می کنید که هر کس فلان کار را کرد برای مثال فلان دوره ما را با 60 درصد تخفیف دریافت می کند یا اینکه رایگان دریافت می کند. یا اینکه می گویید هر کس لایک و کامنت بیشتری قرار بدهد یک مشاوره رایگان در فلان زمینه با ما خواهد داشت. ولی قطعاً هیچ قرعه کشی بهتر از پول نیست که عقلها رو سرمست می کنه 😎

 

16-فعالیت در پیج های پربازدید

پیج هایی که فالوورهای بالایی دارند می تواند منبعی برای جذب فالوور باشد ولی باید بسیار حرفه ای عمل کنید. کامنتهای جذاب یا چالشی قرار بدهید. برای مثال می توانید بگویید که ما در پیجمان قرعه کشی داریم می توانید ما را فالو کنید. مطمئناً بوی پول که می آید بسیاری از افراد را به صفحه شما می کشاند. از کامنتهای ترغیب کننده استفاده کنید تا تأثیر داشته باشد.  دیگر زمان آن نیست که بگویید من پیجی دارم خوشحال میشوم من را فالو کنید.

من از شما می پرسم، چرا باید شما را فالو کنم؟ روزانه صدها نفر این پیام را می دهند، چرا باید شما را فالو کنم، چرا به شما اعتماد کنم؟ شما خودتان قضاوت کنید که روزانه 200 نفر این پیغام را در اینستاگرام می گذارند من که بیکار نیستم تک تک آنها را فالو کنم. از کامنتهایی استفاده کنید که افراد هدف را به پیج شما بیاورد.

برای مثال اگر شما در زمینه فروش لوازم دیجیتال کار می کنید، می توانید بگویید که در پیج ما شیک ترین ساعت های مچی برای آقایان جذاب وجود دارد. تنها کسانی شما را فالو می کنند که به این ساعتها علاقه دارند و افرادی هستند که به کار شما می آیند. مثلا یک خانم چرا باید یک پیج فوتبالی را فالو کند به چه دردش می خورد. لذا تنها کامنت گذاشتن کافی نیست بلکه باید تأثیرگذار بوده و در عین حال افراد هم مرتبط با حوزه شما را جذب کند.

 

17-مکان خود را تگ کنید

اگر کسب و کار شما دارای مکان فیزیکی است، مطمئن شوید که تگ لوکیشن را فعال کرده باشد. مشتریان به وسیله این تگ شما را پیدا می کنند و می توانند روی آن کلیک کرده و تمام عکس ها و داستان های ارسال شده از فروشگاه، رستوران یا دفتر شما را مشاهده کنند. این می تواند به برند شما کمک کرده و آن را در معرض دید فالوورها قرار دهد.

 

18-فالوورهایتان را تگ کنید

شما می توانید دوستان یا فالوورهایتان را در پست یا استوری تگ کنید و این کار باعث می شود آنها شما را بیشتر دوست داشته باشند و در این صورت آنها نیز شما را تگ می کنند و باعث جذب فالوورهای زیادی به سوی شما می شوند.

 

19-با برندهای دیگر همکاری کنید

این فکر را از ذهنتان بیرون کنید که همکاری با برندهای رقیب باعث ضعف و آبروریزی ما می شود. اتفاقاً برعکس این مسأله باعث می شود که از دانش آنها استفاده کنید و در مواقع ضروری به شما کمک کنند. می توانید با آنها لایو برگزار کنید و یا در استوری ها یا پستهایتان آنها را تگ کنید و آنها نیز جواب زحمات شما را بدهند و این کار را برای شما تکرار کنند. می توانید از فعالیت های آنان الگوبرداری کنید و ببینید دلیل موفقیت آنها چیست و از آنها راهنمایی بگیرید ولی در عین حال از آنها کپی نخواهید کرد. همکاری کردن با برندهای قدرتمند که تأثیرگذار هستند بدون شک به نفع بیزنس شما خواهد بود.

 

20-از insight اینستاگرام استفاده کنید

اینسایت یک ابزار پیشرفته برای تحلیل رفتار کاربرانتان است. به شما می گوید که چقدر از پستتان ورودی گرفتید و اینکه آیا از اکسپلور آمده یا از طریق هشتگ ها جذب شده و اینکه چه میزان مردم پست شما را ذخیره کرده اند. اینکه ویوی کدام پست شما بیشتر بوده، آیا فیلم ها بازدید بیشتری داشته اند یا عکسها، آیا فیلم های انگیزشی، چالشی بازدید بیشتری داشته اند یا آموزشی؟ تحلیل درست این اطلاعات و بهبود نقایص گامی بزرگ در رشد پیج شما خواهد بود.

 

21-لایوهای جذاب برگزار کنید

یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام برگزار کردن لایو برای رفع نیازهای فالوور و یا لایوهای اشتراکی با کسانی است که حوزه کاریشان با شما مشترک است. سعی کنید در هفته یا در ماه لایوی داشته باشید و برای فالوورهایتان صحبت کنید و به درد دل آنها گوش دهید. این کار باعث افزایش اطمینان آنها خواهد شد و ممکن است دوستان خودشان را نیز به پیج شما بیاورند. به آنها احترام بگذارید و از کلمات شایسته استفاده کنید. با افراد هم حوزه خود لایو مشترک برگزار کنید. اگر در زمینه برنامه نویسی تحت وب کار می کنید با آنها لایو برگزار کنید و فالوورهای آن را با ترفندهایی به پیج خودتان بکشانید. برای مثال بگویید دوستان به پیج ما سر بزنید. درون بایو یک آموزش رایگان گذاشتیم که با آن به درامدهای خوبی از اینترنت برسید و از این راه خیلی افراد شما را فالو می کنند.

 

22-فیلم های ویروسی درست کنید

بدون شک  از سریع ترین روشها برای افزایش فالوور اینستاگرام ساختن پست های ویروسی است. بعضی فیلم ها هستند که دست به دست بین مردم می چرخند. برای مثال ملاحظه کردید که یک مأمور شهرداری با یک دست فروش رفتار بدی می کند و خیلی زود وایرال می شود. در واقع درست کردن پست های چالشی یا آموزشی جذاب می تواند باعث ویروسی شدن آن باشد. به این دلیل به آنها ویروسی می گویند چونکه خیلی زود مثل ویروس پخش می شوند و این دست به دست چرخیدن باعث آوردن فالوورها می شود.

درست کردن فیلم های وایرال چندان ساده هم نیست ولی با کمی فکر کردن می توانید فیلم های جذابی در حوزه کاری خود درست کنید. مثلاً فرض کنید من در زمینه موفقیت فردی صحبت می کنم. می روم جلو دوربین و میگم

«پدرم 30 سال برای این دولت کارمندی کرده اما آخر ماشینش پژو پارس هست. اما من می خوام توی 3 سال از اینستاگرام پولی دربیارم که با آن پورشه بخرم» بعدش با مشت به میز می کوبم و حرفهای انگیزشی جذاب می زنم که اوضاع کشور نمیتونه در اراده من تأثیر بگذارد. مردم هم عاشق این جملات انگیزی هستند.

خوب این یک مثال بود به ذهنم رسید. بسته به حوزه کاری که دارید می توانید اینگونه ترفندها را پیدا کرده و پیاده سازی کنید. فیلم ها را بسازید اگر وایرال هم نشد هیچ اهمیتی ندارد، دومی، سومی، چهارمی بالاخره یکی به هدف برخورد می کند. شنیدید که می گویند:« یک بار جستی ملخک، دو بار جستی ملخک، آخر به دستی ملخک». اگر ایده تان را پیاده سازی نکنید، خیلی زود می میرد.

23-جذب فالوور فیک، آینده ای تاریک و وحشتناک

اگر بخواهم در مورد بلاهای خانمان سوز فالوور فیک صحبتم کنم مثنوی هفتاد من می خواهد. فالوورهای فیک باعث کاهش نرخ تعامل پیج می شود. برای مثال اگر تا دیروز 2 هزار لایک و 150 کامنت داشتید، بعد از فالوور فیک یکدفعه پیج شما به 300 تا لایک و 30 تا کامنت می رسد. یعنی همانهایی که به سختی بدست آورده اید به سادگی از دست می دهید.  فالوورهای جعلی یا غیر واقعی برخلاف قوانین انیستاگرام است و به سادگی می تواند این مسأله را تشخیص دهد و حساب شما را مسدود کند. به جرأت می توان گفت که جذب فالوور فیک و خرید اکانت اینستاگرام از خطرناک ترین روشها برای افزایش فالوور اینستاگرام است.

هر چقدر هم ربات هایی باشند که عملکردی شبیه انسان را پیاده سازی کنند باز با الگوریتم های جدید اینستا، تیر شما به سنگ می خورد. پس بهتر است به جای اینکه بارتان را کج قرار بدهید، یکبار زحمت بکشید و آن را دقیق و اصولی درست کنید. از دیگر مضرات فالوورهای غیر واقعی از دادن اطمینان کاربران است. کاربری که می بیند شما 100 هزار فالوور دارید ولی 500 لایک می خورد خیلی راحت می فهمد که حقه ای در کار است و دیگر از شما خرید نمی کند.

از نظر شرعی هم مشکل دارد، چرا که مردم به شما اطمینان می کنند و همه متخصص نیستند که بدانند این فالوورها فیک است و با اطمینان به این مسأله شما را فالو می کنند ولی نمی دانند که چه کلاهی سرشان رفته است و این مساله قطع حقه بازی و فریب مردم است. آن هم مردمی که در این شرایط فاجعه بار مملکت به دنبال صداقت و اعتماد هستند.

اصلاً ریسک نکنید و همین امروز فالوورهای فیک خودتان را حذف کنید تا پیجتان رشد کند. اگر پیجی دارید که اصلاً فالوور خوبی ندارد بهتر است از نو حساب جدیدی باز کنید. اگر هم فالوورهای نسبتاً خوبی دارید که حوصله از اول کار کردن را ندارید پس باید فالوورهای فیکتان را حذف کنید، چرا که هر لحظه ممکن است حسابتان مسدود شود.

ربات حذف فالوور فیک

 

پیج اینستاگرام بخریم یا نه؟

خرید پیج اینستاگرام، بر خلاف قوانین اینستاگرام است و ممکن است حساب شما را ببندد. اینستاگرام عنوان کرده که هر گونه خرید و فروش اکانت اینستاگرام ممنوع است. خرید پیج اینستاگرام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد که توصیه می کنیم بی گدار به آب نزنید.

اگر شخصی پیجی دارد که در زمینه فروش عسل است و شما نیز به دنبال فروش عسل هستید ممکن است از او این اکانت را بخرید ولی این را در نظر داشته باشید که کاربران با آن شخص انس گرفته اند و شاید شخص جدیدی را قبول نکنند.

یا اینکه ممکن است فالوورهای طرف فیک باشد و خرید پیجی که فالوورهایش فیک است دقیقاً مثل عنوان قبلی بیهوده و بی فایده هست. مسائل امنیتی بسیار مهم است چرا که ممکن است از شخص پیجش را بخرید ولی بعداً متوجه کارهای خلاف قانون او شوید که در قبل انجام داده ولی آن را حذف کرده است.

تأثیر ربات ها در افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام با برنامه های ربات مانند نیز انجام می شود که مزایا و معایب زیادی داشته و ریسک کار بسیار بالاست. از مزایای ربات های اینستاگرامی این است که شما می توانید حساب خود را مدیریت کنید به طوری که پست های اتوماتیک قرار دهید. به کامنتها و دایرکت های مردم پاسخ داده، لایک و کامنت درپیج های دیگر را به صورت اتوماتیک قرار دهید. به هیچ وجه از ربات ها برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده نکنید، چرا که خطر کار بالاست و در این ربات ها اگر دست از پا خطا کنید، حساب شما مسدود می شود. 

شما می توانید از ربات ها برای سریع تر کردن مدیریت اکانت خود استفاده کنید. برای مثال کارهای مربوط به لایک و کامنتهای خود که وقت پاسخ دادن به آنها را ندارید به این ربات ها واگذار کنید. اگر می خواهید دایرکت های اتوماتیک برای فالوورها بفرستید این ربات ها به شما کمک می کنند. همچنین می توانید برای زمان بندی پست های خود از آنها استفاده کنید که در ساعات مشخصی محتوای شما منتشر شود، ولی به هیچ وجه برای جذب فالوور استفاده نکنید، چرا که کاری خطرناک و پر ریسک است.

آیا افزایش فالوور اینستاگرام با فالو آنفالو هنوز جواب میده؟

بسیاری از کاربران اینستاگرامی از روش فالو آنفالو برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده می کردند. در بین پیج هایی که هم حوزه بودند افرادی را که کامنت گذاشته اند و یا لایک کرده اند را فالو می کردند. زمانی که شخص آن را فالو می کرد او نیز آنها بعد از مدتی که آبها از آسیاب افتاد آنفالوش می کرد. اینکه بگوییم امروز اینر وش اصلاً به درد نمی خورد و دورانش به سر آمده اشتباه است اما تأثیر آن بسیار کم رنگ شده است به طوری که کمتر کسی دیگر از این روشها برای فالوورهای زیاد استفاده می کنند و ریسک اکشن بلاک شدن نیز وجود دارد. ممکن است در طول هفته یا ماه با این روش فالوور جذب کنید ولی آنقدر ناچیز است که به هیچ وجه کفاف نمی دهد. 

 

خلاصه
در این مقاله به طور مفصل در مورد بهترین راه های افزایش فالوور اینستاگرام صحبت کردیم و ترفندهای جالبی را مورد نقد و بررسی قرار دادیم. جذب فالوور طبیعی بهترین راه برای رشد پیج شما بوده و بدترین راه ممکن جذب فالوور فیک یا غیر واقعی است که پیج شما را به باد می دهد. در اینستاگرام به صورت طبیعی رفتار کنید و کاربرانتان را راضی نگه دارید تا به درامدهای بالا برسید. یادتان باشد فالوورها باید واقعی باشند تا از شما بخرند یا شما را لایک و فالو کنند. فالوورهای فیک مانند شخصی بی روح هستند که هیچ سودی برای شما ندارند و فالوور واقعی هم که دارید را به فنا می دهد. پس بهتر است هر چه زودتر از شر این فالوورهای منحوس خلاص شوید و از خطر اکشن بلاک یا مسدود شدن حساب خود جلوگیری کنید. افزایش فالوور اینستاگرام آن هم به صورت طبیعی و با هزینه کم ترفندهایی دارد که در این مقاله به طور کامل در مورد آن صحبت کردیم.

شما با ربات معرفی شده می توانید فالوورهای فیک را حذف کرده و مدیریت بهتر و سریع تری روی پیج تان داشته باشید.

از امکانات ربات بالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- زمانبندی انتشار انواع محتوا
2- حذف فالوور فیک
3- ارسال پیام دایرکت اتوماتیک
4- لایک و کامنت خودکار
5- مشاهده‌ی آمار دقیق فعالیت‌ها
6- فعالیت 24 ساعته
7- مدیریت فالووینگ‌ها
8- تعیین دقیق کاربران هدف
9- فیلتر کاربران هدف
10- تنظیم سرعت دلخواه

ربات حذف فالوور فیک

به این مقاله امتیاز دهید

بیگ مارکت وب

وبسایت بیگ مارکت وب یکی از وبسایتهایی است که فعالیت خود را در زمینه نقد و بررسی محصولات مختلف آغاز کرد. این وبسایت با نقد و بررسی منصفانه و بررسی ویژگی های محصولات سعی دارد که در هزینه شما صرفه جویی کرده و از کالاهای خریداری شده احساس رضایت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
طراحي سايت ايده پردازش