دسته‌بندی نشده

چگونه با جذب فالوور فیک آتش به خرمن کسب و کارتان می زنید؟

جذب فالوور فیک

احتمالاً شما هم تبلیغات خرید و فروش فالوور فیک را دیده اید که به ازای n عدد فالور مبلغی را پرداخت می کنند. بدترین روش برای افزایش فالوور اینستاگرام دقیقاً استفاده از دنبال کنندگان فیک یا غیر واقعی است. بسیاری از مردم به دنبال برنامه جذب فالوور فیک هستند که بتواند برای مثال 1k فالوور فیک رایگان بگیرند، اما غافل از اینکه نمی دانند فالوورهای جعلی یا فیک چه بلایی بر سر پیجشان می آورد که شاید باورتان نشود. دقیقاً اگر می خواهید بدانید چرا جذب فالوور فیک اینقدر خطرناک است تا انتها با ما همراه باشید.

فالوور فیک چیست؟

فالوور فیک یا غیر واقعی که به آن فالوورهای جعلی نیز می گویند در واقع به دنبال کنندگانی اطلاق می شود که صاحبی ندارند و به وسیله برنامه های ربات مانند درست می شوند. این دنبال کنندگان غیر واقعی هیچ سودی برای شما ندارند و بی خاصیت هستند. نه لایک می کنند و نه فالو می کنند و نه کامنت می گذارند مگر اینکه به وسیله ربات اینکار انجام شود که ریسک بسته شدن پیج را به شدت بالا می برد.

چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

 

چرا نباید فالوور فیک خریم؟

جذب فالوورهای فیک به وسیله روشهایی انجام می شود که همه آنها بر خلاف قوانین اینستاگرام هستند و هر لحظه ممکن است حساب شما مسدود شود. اما علاوه بر این فعالیت های پیج شما را نیز ویران می کند و تأثیرات مخرب عجیبی می گذارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

فالوورهای فیک با شما تعامل برقرار نمی کنند

حتی یک لحظه هم این فکر را نکنید که به وسیله این دنبال کنندگان غیر واقعی می توانید تعامل بدست بیاورید. آنها افراد واقعی نیستند و تنها حساب های ربات جعلی هستند. شما می خواهید بر فالوورهای خود تأثیر بگذارید تا آنها از شما خرید کنند یا پست های شما را ببینند و به هدف مادی خود برسید. خوب اگر پیج شما فالوورهای جعلی داشته باشد به فرض اینکه به وسیله ربات کامنتهای خوب و زیبا هم بفرستد به چه دردی می خورد؟ مگر آنها واقعی هستند که بخواهند بابت محصول شما پول پرداخت کنند؟! فالوورهای فیک هیچ وقت پست شما را اشتراک گذاری نمی کنند و هیچ گاه در مورد برند شما صحبت نمی کنند، چون وجود خارجی ندارند و صرفاً حساب هایی خالی از محتوا و شخص معینی است.

نرخ تعامل شما بسیار متناقض خواهد بود

در حالت واقعی شما لایک و کامنتهای متناسبی دریافت می کنید. برای مثال اگر شما 2 هزار فالوور داشته باشید ممکن است 400 نفر شما را فالو کنند و 40 نفر کامنت بگذارند. ولی زمانی که فالوورهای شما جعلی باشد این اعداد به هم خورده و خیلی به هم ریخته به نظر می رسد. برای مثال شخص 50 هزار فالوور دارد ولی تعداد لایک های او 600 عدد است و 30 نفر کامنت می گذارند. آخر مگر می شود شخص با این همه فالوور کمتر از هزار نفر او را فالو کنند؟! برای همین کاربرانتان خیلی زود به غیر واقعی بودن پیج شما پی برده و شما را آنفالو می کنند و آن دنبال کنندگانی که به سختی بدست آورده اید را هم از دست می دهید.

فالوورهای خریداری شده اسپم به همراه دارند

در حالی که بسیاری از فالوورهای خریداری شده کاملا جعلی هستند، برخی دیگر جبهه ای برای اسپم یا هرزه نامه هستند. با خرید این فالوورهای فیک پیج خود را به سطح آشغال هرزنامه تبدیل می کنید. وقتی کاربران شما کشف کنند پیج شما از این مسائل اسپمی برخوردار است حتماً شما را آنفالو می کنند و دردسر برای خودشان درست نمی کنند.

اینستاگرام فالوورهای فیک را شناسایی و پاک می کند.

اینستاگرام از کاربران و دوستداران خود می خواهد که به جای خریداری فالوورهای بی ارزش به صورت واقعی به فالوورهای خود خدمت رسانی کنند. بنابراین تلاش زیادی برای یافتن و ریشه کردن حساب های متخلف انجام می دهد. اینستاگرام مرتباً فالوورها را پاکسازی کرده و حساب های جعلی را حذف می کند. خیلی وحشتناک است که هزینه زیادی بابت این فالوورها بپردازید و فردا صبح که از خواب بیدار می شوید اینستاگرام آن ها را حذف کرده است.

داشتن فالوورهای فیک اعتبار شما را از بین می برد

اگر به دنبال جذب فالوور فیک هستید، این نشان می دهد که شما فرد تأثیرگذاری بر فالوورهایتان نیستید. اینفلوئنسرهای واقعی فالوورهای خود را به صورت طبیعی و ارگانیک زیاد می کنند. این کار زمان می برد ولی بدون ریسک است. اگر مردم به هر صورتی کشف کنند که از فالوورهای فیک استفاده می کنید باعث می شود که اعتبار شما در اینستاگرام پایین باید و شما را آنفالو کنند.

فالوورهای فیک، 2 هزار تومان هم برای شما نمی آورند

افراد جعلی که هیچ وجود خارجی ندارند، پولشان نیز غیرواقعی و توهمی بوده و تنها با خرید این فالوورها پول خود را هدر می دهید. اکنون ترفندهای بسیار خوبی برای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت طبیعی وجود دارد و آژانس های زیادی به خدمت رسانی در زمینه رشد پیج اینستاگرام هستند و دیگر نیازی به استفاده از فالوورهای فیک نیست.

تحلیل داده ها با فالوورهای فیک ممکن نیست

شاید شما بگویید خوب همه فالوورهای من که فیک نیستند و بسیاری از آنها واقعی هستند پس باز هم پولساز نیست؟ باید عرض کنم که فالوورهای فیک باعث می شود که تحلیل درستی از پیج نداشته باشید. نمی توانید درست تشخیص دهید چند نفر شما را فالو یا لایک کرده و چند نفر کامنت گذاشته و بین کامنتها و لایک های جعلی و واقعی سردرگم می شوید و باعث اشتباه در تحلیل داده های اینستاگرام می شود. وقتی هم تحلیل پیج اشتباه باشد، قطعاً رشد نمی کنید و درجا خواهید زد. اگر فالوورهای شما واقعی باشد تکلیفتان مشخص است چرا که همه واقعی هستند و داده ها کاملاً درست بوده و برای رفع نقایص و تقویت نقاط ضعف تلاش بیشتری خواهید کرد و می دانید که چه پست هایی باید برای فالوورهایتان بسازید که تعامل آنها را بیشتر کند.

استفاده از فالوورهای فیک خطر بستن حساب را به دنبال دارد.

اینستاگرام اعلام کرده که استفاده از ربات برای افزایش فالوور ممنوع است و باید به صورت طبیعی و واقعی این امر انجام شود. روز به روز هم الگوریتم هایش پیشرفته تر شده و به راحتی می توانند فالوورهای واقعی و فیک را از هم تشخیص دهند. چند تا الگوریتم جدید که بیایند کار از این هم بدتر می شود و این بار اگر 2 ماه طول می کشید که حساب شما به مشکل بخورد آن زمان در 4 روز به مشکل خواهید خورد. پس چه بهتر است که همین حالا دندان لق را بکنید و فالوورهای فیک خود را حذف کنید و با ماندن فالوورهای واقعی تحلیلی درست از پیج داشته و بتوانید با تولید محتوای جذاب به فروش محصولات فیزیکی یا آموزشی خود بپردازید.

چطور فالوورهای فیک را تشخیص دهیم؟

 

چطور فالوور فیک را تشخیص دهیم؟

تعامل فالوورهای فیک عجیب و غریب است

فرض کنید شما 10 هزار فالوور دارید و برای پستی که گذاشتید 500 نفر شما را فالو کرده و 100 نفر هم کامنت گذاشته  است. حالا تصور کنید 2500 لایک گرفتید و در عین حالت کامنت به 900 تا رسیده است. خوب این مسأله بسیار مشکوک به نظر می رسد و مطمئناً از تعامل های مصنوعی و فیک استفاده شده است. لذا تعامل فالوورها از نظر عددی غیر متعارف هستند.

بیوگرافی ها نامشخص دارند

بیشتر فالوورهای فیک عکس پروفایل درست و حسابی ندارند و بیو پیج نیز خالی است و یا مطالب نامفهومی در آن نوشته شده است که کاملاً نشان دهنده فیک بودن آن است. البته برخی اینستاگرامرهای کلاهبردار سعی می کنند با دزدیدن عکسهای دیگران و یا از گوگل بیو را به صورت حرفه ای دربیاورند که البته دیر یا زود این مسأله کشف خواهد شد و ممکن است آن شخص از شما شکایت هم کند.

از پیام های یکسان استفاده می کنند

هر وقت پیجی را دیدید که برای مثال 100 کامنت در آن بود و بیشتر آن یکسان هستند مطمئن شوید که فیک هستند. ربات های اینستاگرامی سعی می کنند که از یکسری کلمات خاص استفاده کنند. به طور مثال در بین هر چند کامنت عبارت « دمت گرم، خیلی عالی بود» را می بینید و این نشان می دهد که با ربات درست شده اند یا در برخی فروشگاه ها دیده می شود که 50 بار عبارت «قیمت یا قیمت لطفاً» تکرار می شود.

چطور فالوور فیک را حدف کنیم؟

 

بهترین راه های حذف فالوور فیک اینستاگرام

برای حذف فالوورهای فیک 2 راه پیش روی شما قرار دارد. یا باید به صورتی دستی این کار را انجام دهید و یا از ربات های اینستاگرامی کمک بگیرید.

حذف فالوور فیک به صورت دستی

این روش برای زمانی مناسب است که تعداد فالوورهای شما کم است و می توانید با مرور کلی پیجتان حساب هایی که تعامل ندارند و یا مشکوک هستند را حذف نمایید. اگر فالوورهای شما زیاد است بهتر است قید این مرحله را بزنید چون بسیار زمان بر است.

حذف فالوور فیک به وسیله برنامه و ربات ها

ربات های اینستاگرامی وجود دارند که می توانند تا حد زیادی فالوورهای شما را حذف نمایند. البته این نکته را بدانید این ربات ها بی عیب نیستند و انتظار این را نداشته باشید که 100 درصد فالوورهای شما را حذف کنند ولی می توانند تا حدی زیادی این مشکل را برای شما برطرف سازند.

بهترین برنامه حذف فالوور برای آیفون و اندروید

برنامه Followers Insights for Instagram می تواند برای نسخه موبایل بسیار کارآمد باشد. این برنامه نرخ تعامل فالوورهای شما را بررسی می کند و بر اساس آن تشخیص می دهد که کدام فالوورها را باید حذف کنید.

ربات حذف فالوور فیک اینستاگرام

یکی از بهترین راه ها برای حذف فالوورهای غیر واقعی استفاده از ربات های اینستاگرامی است. البته عملکرد ربات ها چیزی فراتر از این فعالیت بوده و چند منظوره عمل می کند. شما با آن می توانید دایرکت های اتوماتیک به کاربرانتان بفرستید و یا پست های خود را زمانبندی کرده و در وقت مشخص انتشار دهید. پاسخ دادن به کامنتهای مردم به صورت خودکار و یا لایک و کامنت گذاشتن رقبا به صورت اتوماتیک نیز از قابلیت برخی ربات های اینستاگرامی است که در وقت شما بسیار صرفه جویی می کند. در زیر یک ربات خدمت شما معرفی نموده ایم که فالوورهای فیک را تا حد بالایی از بین می برد و برای رشد پیج شما و اتوماتیک سازی آن خیره کننده عمل می کند. 

برخی از قابلیت های ربات معرفی شده زیر:

  • زمانبندی انتشار انواع محتوا
  • حذف فالوور فیک
  • ارسال پیام دایرکت اتوماتیک
  • لایک و کامنت خودکار
  • مشاهده‌ی آمار دقیق فعالیت‌ها
  • فعالیت 24 ساعته
  • مدیریت فالووینگ‌ها
  • تعیین دقیق کاربران هدف
  • فیلتر کاربران هدف
  • تنظیم سرعت دلخواه
  • و قابلیت‌های بیشتر!

 ربات حذف فالوور فیک

به این مقاله امتیاز دهید

بیگ مارکت وب

وبسایت بیگ مارکت وب یکی از وبسایتهایی است که فعالیت خود را در زمینه نقد و بررسی محصولات مختلف آغاز کرد. این وبسایت با نقد و بررسی منصفانه و بررسی ویژگی های محصولات سعی دارد که در هزینه شما صرفه جویی کرده و از کالاهای خریداری شده احساس رضایت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحي سايت ايده پردازش